Mode assistent

Tro det eller ej men hittade en tjänst inatt när jag satt och klickade mig fram, som mode assistent som jag självklart sökte. Tänker inte länka till tjänsten för då antar jag att det kan va fler än jag som blir intresserade. -ha!

Jobbet ringde och väckte mig och nya tider väntar. På fredag och nästa fredag är det enda jag minns just nu.. jaja, bokningen kommer med mailen.

När jag rensade mina lådor i källaren för någon vecka sedan hittade jag dom här!! Slår vad om att ni inte kan se vilka som är äkta Rayban Wayfarer(?) Kan avslöja att dom blå och brunmelerade inte är det och kommer passa perfekt i Rhodos, dom kornblå kommer att kunna bli en favorit.


Nu blir det frukost och håller tummarna för att Tyra Bank show går senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0