Tips! Budget shopping

Idag har jag och Ellan vandrat runt på Söders gator. Mysigt och trivsamt. När Ellan var och sökte jobb på Cafe 7knop passade vi på att kila in på Stadsmissionen. Letar man bland allt som för det mesta ser ut som skräp kan man hitta både Filippa K och Acne. Blev inge köp för varken mig eller henne men ett bra tips om man har tid och tålamod. Ett stort plus är att det inte luktar "secondhand". Butiken ligger på Skånegatan.

Efteråt tog vi en promenad till Ringen. Hittade en massor av fint inne på Indiska som verkligen ruskat upp sig! Många av de tunikor, blusar och klänningar skulle kunna finnas på Mathilde med en tre dubbelt så hög prislapp(!) Inte helt fel. Det blir vad man gör det till och med rätta assecoarerna blir det både sommar-chict och snyggt! Allt under 400:-


När jag kom hem bjöds på underbart god middag. Fläskfile, grönsaker i ugn med zatsiki och ett glas vitt, inte helt fel. Om 20 min börjar Fråga Olle på tv, lite sex har väl aldrig skadat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0