Ingen dag är den andra lik

Gårdagen början spenderades med militärerna på Karlberg sedan hemgång, middag och min trött kropp somnade 2 timmar framför tvn.. innan jag visste ordet av befann mig på Scandic SkyBar med ett glas vitt. Utsikten är fantastisk och ett sällskap som är kompliserat att sätta ord på av sina anledningar.

Idag blev jag väckt av ett samtal om ett nytt jobb jag sökt. De lyckas alltid ringa när morgonrösten är som värst.

Imorgonbitti ska jag hämta Rhodos-Mickan på Centralstationen(!) Nu äntligen händer det. Hon har åkt hela vägen från Kristianstad och ska nu bo med mig. På tors-fre blir det kryssning för hela slanten, FYFAN va grymt det kommer bli. RHODOS REUNION, ALL IN!

Nu ska jag smälla i mig Ben & Jerry "Chocolate Fudge Brownie" och cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0