Samlade vuxenpoäng med min flickvän

... på naturhistoriska riksmuseet. tro det eller ej men JA ni läste rätt.

Efter att vi smällt i oss kexchoklad och ostfralla kilade vi in på Cosmonova för att se "Wild ocean" i 3D. Filmen va inte det bästa vi sett men utställningen som man sett med lågstadiet ca tiotusen gånger tidigare är alltid lika kul och dammig.


Hett.

Visst liknar jag en nykläckt dinoraurie unge?


En gång i tiden var det här en apa. Idag underhåller han mig och Ellan i ett glaskåp.

Sjukhusbesöket tidigare idag gick bra, ont i magen nu och tycker lite synd om mig själv. Funderar på att åka in till stan ta ett glas vin, eller två?

Börjar bli väldigt deppig av det här skitvädret som smyger sig på. Ännu en vinter på g, dock inget mysigt sällskap som jag haft under de två senaste kalla perioderna. Är väl bara att rycka på axlarna och se det som "ensam är stark" men är beredd att inte helt hålla med. Någon som vill hålla handen och lysa upp min vardag i vinter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0