När vi två blir ett..

Intervjun idag på Åhlens gick super, kunde inte gjort bättre ifrån mig än vad jag gjorde så jag är nöjd. Nu är det bara att hoppas..

Efter intervjun trosade jag runt ensam på stan och hittade något jag blev störtförälskad i(!) En helt fantastisk snygg kappa från Zara, JAG ÄR KÄR PÅ NYTT. Vi kommer bli ett fint par du och jag. Den ropade efter mig "köp mig, lämna mig inte här!" så imorgon ska den hamna i min garderob och få följa med mig till Uppsala på festligheter. Den som sa att varken kärlek eller lycka kunde köpas för pengar har fel. Väldigt fel.


Jag idag iklädd haremsbyxor. Rätt sköna och inte så fula som jag trott.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0