Bubblande inspiration

Phu.. fullspäckad dag. Äntligen hemma och mätt efter middagen ligger jag nu i soffan med datorn på magen.

- Jobb mötet gick super och imorgon ska jag dit igen kl 13:00 för mer information. Ett till extrajobb är aldrig fel.
- Ringde frissan och imorgon ska jag dit efter informationsmötet och få göra en testuppsättning inför balen så man vet vad som passar och inte. Så ser dagen ut imorgon.

Va inne i stan en stund nu ikväll och mötte upp Roza för en fika och en sväng in på Urban Outfitters. Alla nit-dekoratoner och pyntade axlar gav mig massor av inspiration att göra om en klänning jag köpt nydligen, så jag blev tvungen att kila in på Sturegallerians pälshop och köpa med mig likadana hem. Känner på mig att det kommer bli grymt snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0