Schema

Go morgon! Kanske va den enda som var uppe kl8 imorse? Jag och Ellan var och tog tag i något som legat och väntat lite allt för länge. Skönt att ha det gjort.

Kl. 13:00 ska jag på info möte om ett jobb så ska snart kila härifrån. Förutom det har jag tagit tag i andra viktiga saker, har ringt och bokat spraytan till på fredag, frissan och ett mässjobb. Förstår inte hur jag kan ha en upptagen vecka utan att jobba en enda sekund.

Imorgon - Frissan
Torsdag - 16:00 Info möte på AV Hälso center
Fredag - Spraytan kl 15:00, biljetter till Dagens Man 20:00 - 22:15, 23:00 Grodan nattklubb
Lördag - Fullspäckat schema hela dagen som startar med champagne och frukost i parken till Karlbergslott, dansträning, bal, middag, dans...
Söndag - Sova.

Oj oj "stackars mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0