Dagen från A - Ö


Från topp till tå:
Solglasögon - Ray Ban
Halsduk - H&M
Skinnväska - Vessano
Skinnjacka i bikermodell - H&M
Linne - Top Shop
Klocka - Guess
Leggins - GT
Mocka stövlar m. klack - Wedins

Är det kul att få se en dagens outfit då och då eller skulle det va kul om det skedde oftare?

Försov mig totalt imorse men hann till jobbmötet, tur. Får ge all credd till Moa som av en slump tingde och väckte mig. Mötet gick super och papper är skrivna, ett plus är att jag träffade ett par trevliga pojkar (från mötet) att prata med på vägen in till stan. Kilade direkt från mötet till Kungsgatan salongen "ses hos mia" för att göra en prov-uppsättning av balfrisyren jag ska ha på lördag. Jag är grymt nöjd med resultatet (se bild nedan).

Vid 16:00 kom Moa till salongen och vi gick en promenad till Gamla Stan och åkte sedan hem till henne och åt en riktigt god middag.


Nu ska jag fortsätta på gårdagens dekoration av min lilla ide´.. införskaffade mig lite nitar på vägen hem som jag ska sätta på axlarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer bli så fin i det håret o vackra klänningen

2009-09-24 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0