Fixad från topp till tå, jag är redo

Nu är jag spraytannad och färdig för imorgon. Pappa kom och hämtade mig efteråt så jag kunde låta färgen torka så nu sitter jag nerdegad i soffan i mjukisar och stort linne och lyssnar på U2 - "I still havent found what im looking for".

Snart ska jag möta upp Jenny och få mitt löshår som är lite pricken över i:et till balen imorgon. Två flaskor rose´ är även fixat så jag kan bjuda min söta frisör på bubbel som faktiskt öppnar salongen imorgon just för mig;) I got a feeling that tomorrow night is gonna be a good night.

Men ikväll väntas filminspelning till Dagens Man tv4 på Gärdet. Har bokat biljetter till mig och tjejerna och efter är det drinkbjuding på Grodan och självklart ska vi dit. Inte en lugn stund, perfekt!


Bild från Toxic, Rhodos -09. En av dom roligaste resorna i mitt liv. "Jag var nykter imorse, eller? men nu börjar det ordna upp sig!" Haha kanske inte den mest smikrande bilden jag kunde hitta men den passar till dagens inlägg, det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0