Ett skratt förlänger livet

Nu ska jag kila iväg intill stan för att gå på Stand Up Comedy på EGO med Ellan. Castingen till Dagens Man tv4+ gick bra. Många snygga tjejer i åldern 19-28 med skinn på näsan och som hade lätt att tala för sig. Hoppas man kommer med. Tog sällskap därifrån med en 20årig tjej som också ska på bloggmingel på Laroy imorgon, vi bytte nummer och lär ses imogon. Trevligt med nytt folk.

Nu ska jag iväg och ta ett glas vitt och underhållas av duktiga komiker.
Bye!

En liten titt på dagens. Tyvärr sabbade jag digitalkameran i helgen så back till mobilfoton ett tag framöver..


Kul att se att ni läsare blir fler och fler! Vet inte riktigt vad jag har gjort för att ni ska öka i antal(?) Välkomna varenda en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0