Jag har lyckorus!

Känner mig så extremt glad, lycklig och förväntansfull just nu! Kanske det kan va detta som bidrar?...
-Gjorde världens godaste middag till pappa och lillebror med kalkon och luftorkadskinka
-Har en påse naturgodis framför mig
-En gentleman från pojkarna i Karlberg hyrde en balklänning till Sofia så hon kunde vara hans sällskap.. och inte bara hans sällskap utan även jag;)
-Allt är fixat för min del till lördagens bal (no more stress)
-Ska på spraytan imorgon...
-Inspelning med goa vänner till Dagens Man på tv4 efter och..
-Drinkbjudning på Grodan kl 23:00
-Jag har världens bästa kompisar som man kan lita på till 110%, prata med allt om och ställer upp.. dessutom är som vackra som få. Det kallar jag ren lyx.



Den här dikten kanske kan ge er ett gott skratt:

Tjena Roffe min gamle vän
Jag ber om ursäkt för att jag brände ner ditt hem
Rosor är röda, kanariefåglar är blå
Dina ben är så jävla skeva att du knappt kan gå
Men när grodor sjunger och vinden luktar vår
Ser du fortfarande ut som en gammal fisk täckt av hår
Minns du den dagen vi lekte i sanden?
Du pissade på dig och hade bajs i handen
Du är ful och äcklig, ett vrak ett patrask
Jag hoppas du ramlar och drunknar i snöslask
Jag önskar att du svalde en trasig ölbruk och skar upp din hals
Att du ramlar ner i en köttkvarn när du dansar vals
Du luktar rutten papegoja och din mamma är ful
Jag ska anlita en ryss som ska slå dig blå och gul
Under alla dessa år trodde du att jag var din vän
Men jag ville bara sätta på din syster och bränna ner ditt hem


Lite skratt är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha! härlig dikt de där :D

2009-09-24 @ 23:34:26
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0