Kl: 01.12

Ätit upp min macka och druckit ett glas mjölk. Lackat mina naglar i nr 72 (Nice) från Mavala och hittat en ny spännande blogg med inriktigt på herrmode för budgetpriser, kika i min länklista. Lyssnar på Band of horses - The end´s not near och kan inte låta bli att fundera lite djupare på livet och meningen med vissa saker. Varför blir det lätt så när klockan passerat och det har blivit natt?

Kanske man borde gå och lägga sig tillsammans med samma klädhög som igår? "Skönt, super."
Nä, avslutar mina sista minuter som online med att lyssna på K´naan - Wavin flag som gör mig på gott humör.
Det blir inte roligare än så här. Oh nej, jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

Mysig blogg

2009-09-08 @ 13:13:34
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0