Mys hos Moa

Ligger hemma hos Moa i hennes soffa och kollar på "How i met your mother". Så himla kul är det inte egentligen, bara ett tidsfördriv.

Jag känner mig otroligt jä*la stressad inför balen. Vad ska jag ha för klänning? Hur ska håret vara uppsatt? Naglar? Spraytan? Make up? Smycken? Skor? Väska?..... Man vill ju vara fin. Inte bara inför sitt sällskap utan mycket för sin egen del. Stress är bara förnamnet. Hoppas att en stor bit är löser sig imorgon för isåfall kan jag vara extremt lugn.

Imorgon ska jag även ta tag i ett par andra viktiga bitar i mitt liv som jag lagt åt sidan och blundat för under lång tid. Suck. Eller som jag nyss fick lära mig under ett djupt samtal härom natten - JUST FUCKING DO IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0