FOREVER YOUNG

Yes, tro det eller ej men jag håller mig hemma denna fredagkväll. Rätt skönt. Imorgon väntar en tur till kusinerna och förhoppningvis en del god påskmat. Vilken dag får man påskägg? FÖR JAG VILL HA ETT NU!

Just det!
Jag vet att jag egentligen har massor av smarriga bilder och skvaller att dela med er ur mitt fartfyllda liv men känner att jag håller tillbaka så inte fel info ska hamna hos fel personer tyvärr. Mina tjejer har tjatat lite på senaste så nu jäklar ska det förbättras . JAG LOVAR! Kan börja med utgången på Spy Bar..

Jag och Moa

Moas pojkvän Adde va dj en bit av kvällen och jäklar vilket ös!

Så, från och med nu.... ska jag dela med mig mer av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0