Livsångest

Jag vet att det aldrig är kul att läsa om andras skit men just nu har jag livsångest och lyssnar på Magnus Weideskogs ljuva stämma. Den här låten tycker jag passar ganska bra just nu.

Som alla säger - det är inte lätt när det är svårt. Jävligt intelligent sagt, verkligen.

Jag har hade en grym lördag på Collage när vi firade Sandras 20års dag. Verkade som jag mest försökte dränka mig i en drink och lyckades nästan. Gick inte där ifrån osedd iallafall, minst sagt. Kul hade jag, jävligt kul. Dagen efter? Glömmer vi lika snabbt som de 3 timmarna innan jag slocknade från kvällen innan.

Det enda bra jag gjort det här helgen vara att köpa Situation Stockholm av en gubbe på Medis. Jag gjorde nog hans dag, lite iallafall..


Bild från Vinordic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0