I`M BACK !

Tro det eller ej men jag är tillbaka. Ni läsare har minskat men ser fortfarande att det finns en hel del kvar så det är väl bara att köra:)


Ja, vart ska man börja?
Jag är tillbaka från min Ayia Napa vistelse, var där i 2,5mån och åkte sedan hem.. eller hem åkte jag ju faktiskt inte utan hamnade i Norge, närmare sagt Sarpsborg hemma hos en norrman som jag träffade nere i värmen. Och här är jag alltså precis just nu :)

Här har ni mig med hans hund Simba.

Idag har jag varit och shoppat med hans mamma, hittade en del fina köksprylar till hemmet och jag köpte ett par jätte fina skinn boots från Roots. Näst intill identiska med de fr Acne fast något billigare, dessa ligger på 1199:-


Nu ska jag fixa mig och kila över till Nina (hans syster) för lite drinkar innan utgång. Första gången jag testar på att gå ut i Norge, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0