Le så får du ett leende tillbaka

Är omänskligt trött. Totalt slutkörd men lycklig.

Har kommit till insikt med följande - är man openmind, ler och är spontan så kommer de där underbart härliga situationerna till en som man inte hade väntat sig. Jag blir alltid lika lycklig i själen när jag får höra att "du är inte som alla andra" tack gode gud för att jag inte är som andra.

Fredagen
Jobbade sent. Fick bara goda ord från företaget som jag hade hand om under middagen vilket gjorde att jag växte några centimeter. Två bekanta till de jag arbetar med kom förbi och eftersom jag ville ut och ta en öl.. eller två så frågade jag herrarna om de ville gå runt hörnet till Copperfields. Sagt och gjort, en öl blev till paraplydrinkar.. Sällskapet va i toppklass.

Fredrik och Oscar.

Satte mig på tuben hem, klockan var halv4 och jag var uttråkad. Så hittade tre goa killar att slå mig ner breve istället vilket ledde till att vi hamnade på stockholms oskönaste Mc. Donalds - SLUSSEN. Bjuder man på sig själv får man bara glada miner tillbaka. Eller något ännu bättre - de kom tillbaka i livslevande form till mitt jobb för att spela bowling igår(!)

Lördagen
Bowling ledde till att även denna kväll liksom fredagen började på Copperfields. Kommer shottarna fram är man redan körd, punkt slut. Hade grymt sällskap av Freddie och Felix.


Kvällen avslutades även det på ett mycket bra sätt. Dags för många timmar välförtjänt sömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0