DISCO DISCO

Imorse var jag uppe halv 7 för att sjunga för min lillebror som idag fyller 16år. Grattis ! Han kommer alltid vara yngre och jag mindre.

Fotograferat: Jag

Så nu ligger jag i mina rosa fårulltofflor i sängen med både laptop och en skål med gröt på magen. Jag är väldigt långsam om jag inte har en tid att passa..

Fårskinns tofflor fr Shepherd

IDAG BÄR DET AV TILL UPPSALA !!

Mitt bloggande blir lidande men det får ni ta. Ikväll blir det DISCO DISCO som vi brukar kalla det i uppsalapojkarnas sällskap. Den ena är mer slut än den andra och jag har aldrig haft en hyffsat "normal" vistelse när jag varit där, posetivt såklart.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: 2I1N3A-iinaaa

Hej MALIN :D DU HAR VUNNIT halsbandet, jag behöver din adress så att jag kan skicka det, bild på halsbandet kommer upp senare idag! =) Du kan även gärna länka mina smycken på din blogg!



Tack för ditt medverkande, det kommer fler utlottningar/tävlingar så håll utkik :D =)

2010-02-03 @ 13:48:53
URL: http://iinaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0