En dag närmare helg

Nyss hemkommen från bortamatch, nä.. inte så illa som det kanske låter.
Nu ska jag kika avsnitt 5 och 6 av Glamourama som jag missat, någon av er som sett det och har en åsikt?
Saken är den att jag tyckte det var superlöjligt till en början att försöka sig på att göra ett svenskt "the hills" fast nu måste jag erkänna att jag inte vill missa ett enda avsnitt.

Sedare idag blir det jobb fram till 23:30 ikväll..

Och får ju inte glömma att berätta att jag och min rödhårig rocksister bokat flygbiljetter till Tyskland nu den 3-7 mars(!) Kan ju bara sluta på ett sett..

Kör hårt idag mina godingar! Psst... det är fredag imorgon

Zakynthos 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0