Svar på tal

God morgon !
Idag är planerna få men goda. Ska hem till Jenny och fika i eftermiddag och få se hur dom bor bland annat och självklart babbla massa strunt. Idag är jag extremt pysselsugen så garanterar något nymålat ikväll.

Ni som skriver anonyma kommentarer får hemsk gärna skriva ert namn istället.

Anonym om Kärlek till er alla denna dag:
hur var dejten? ska ni träffas igen du o mate?

Svar: Vi hade super trevligt, åt god mat och pratade om allt möjligt. Och om vi ska ses igen...? Vi kanske redan har setts igen, vem vet(?) i vilket fall behåller jag det för mig själv.

Anonym om Nu kör vi!:
även fast jag inte gillar dig som person så är du grym på att måla du hardin alldeles egna stil och jag gillare verkligen den :)tycker du ska lägg upp fler grejer du har gjort :)

Svar: Lite kul kommentar tycker jag. Man kan ju undra om personen i fråga ens känner mig.. Otippat att skriva anonymt också. Men tack för komplimangen, mer bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0