Man får vara lat. Ibland.

Imorse blev jag väckt runt kl 7 av att Ellan säger "15min kvar sen ska vi till bussen" och i princip lägger ett fat med rostade mackor under näsan på mig - vilken ängel! Frukost på sängen till världens mest morgontrötta människa är guld värt.

Det var kassakurs/info på Älvsjömässan som gällde kl9 och va klart på 1,5 tim. Nu har jag ätit lövbiffsgryta och äppelpaj m. vaniljsås till efterätt, tro mig.. jag är i matkoma. Skulle kunna slockna på 2 sek..

Helgen i all ära bestod av Sturecompagniet och Spy Bar. Ibland känns till och med denna storstad som en håla när det till höger och vänster dyker upp bekanta, världen är bra liten ibland.

Bild från Stureplan.se (Sturecompagniet)

Kommentarer
Postat av: Sandrus

Nämen är det Robin !? :D Gud så olik han är sig!

2010-02-08 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0