Between the lines


HERREJÄVLAR VILKEN OMGÅNG MAN FICK SIG IGÅR !
Började kvällen med att min goa Jenny kom och hämtade mig hemma och det bar av till hennes tjejkompis lägenhet där mina naglar fixades. En efter en droppade in i förandet och vilket härligt gäng vi blev - toppklass. Alla över 10 år äldre än mig själv och jag blev lill-Mallan. Ett par glas vin senare satt vi i en taxi på väg till Tribute night. Vi rockade loss längt fram framför scen till en halvnaken rocker i vita skinnbrallor, flirtade hej vilt och tittade på eldslukare. På scen bjöds det även på svärdslukare och i publiken trippade slitzdamer omkring.

Efter kilade vi in på ett ställe som heter Skyddsrummet. De andra tyckte utbudet var för ungt så vi sa hejdå och jag festade vidare. Var inte ensam länge innan jag hamnade i gott sällskap..

När jag tröttnade på Skyddsrummet vinkade jag in en taxi och kvällen var inte slut där..

Tack varenda grymma lilla kotte som förgyllde gårkvällen !

Super- Jenny och Lill-Malin (jag själv..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0