DISCO DISCO

12 timmars jobb och jag är disco disco sugen. Ett internt uttryck. Rycker i mina partytår, byter genomlökiga jobbskor till klackar, av med den sponsrade Spendrupspiken - på med fodralet som visar alldeles för mycket av den senaste tidens ohälsosama liv. Äh vafan man är bara ung och ehm.. skitsnygg en gång..

Bäst att stanna hemma.

Dagen och kvällan har flytit bra. Jag och barnkalaset överlevde varandra rätt bra även fast jag och baren blev bundisar resten av dagen. Trodde aldrig att Kungsholmen Bowling var lite utav ett förkrök ställe för alla mellan 23-35(?) Men jäkligt kul verkade dom ha iallafall. Kanske discobowling och billig öl är den nya it-grejen? detta måste prövas omgående, aldrig missa något. Vill ni avnjuta en kall öl på Kungsholmensgator så kom förbi mig i baren och säg hej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0