Nu är känns det flip

NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYYYYYS !

Jobbat stägning i flipflop vilket resulterat till ont i fötterna. Pappas tjej Mia är här och dom lagar finmiddag. Jag känner mig allmänt stolt över mig själv och glad innombords. Efter att Mia såg mina bilder som jag målade igår (se förra inlägget) så kom hon med erbjudandet att jag skulle kunna få sälja alla hjärtans dag vykort i hennes salong(!) Hur häftigt är inte det? Jag bryr mig inte ens om de inte skulle sälja alls bara att folk ser det och det står i en butik är ballt - ett jäkligt coolt förslag enligt mig själv. Nu ska det sättat igång att "brainstorma".

Nu blir det en öl eller två i Slussen i goda vänners sällskap, det är jag fan värd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0