Sen när blev det inte okej att slicka någon?.. i ansiktet?


Spanat in något som fick mig att tappa hakan?

En öl blev EN öl. Hör inte till vanligheterna. Imorgon är det work work som gäller, så mycket det bara går. Det är tydligen nu det är såkallade "oxveckor" som pappa så fint uttryckte sig. Betyder något i stil med - det är nu när allt är sämst och vädret sämre som man ska jobba häcken av sig, kanske ligger något i det(?)

Nä, nu ska jag dela med mig av något smaskigt till er !

Fick ett sms för någon minut sedan av en kär vännina "Citat fr Cimon i Expressen Fredag - tjejer tar mig mellan benen o slickar mig i ansiktet" Vidarebefodrade till en annan vännina och fick till svar "Du skapar historia" Resten får ni fantisera ihop själva.

Nu ska jag måla, inte blir det nanna kudden än inte.. Hoppas ni slår klackarna i taket lite åt mig med ikväll och tar den där sista shoten 04:45 som man inte borde tagit.

Kommentarer
Postat av: whitetrashqueen

jag ser brunstig ut! haha!

2010-01-23 @ 16:43:52
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0