Livet är en bergodalbana, vill du åka med?

Hemma. Tystnad. Ensam. Trött som få.
Jag har jobbat idag och för den som undrar gör jag ett litet uppdrag åt FM Mattsson som pappa jobbar på och arbetar i deras monter på Älvsjömässan. Tro mig, babbel av tusentalsbesökare blir till ett surr i hjärnan och skulle kunna framkalla ett pyskanfall. Men än så länge har jag klarat mig undan.. tror jag.

Igår efter jobbet åkte jag och Sara och körde en afterwork. En jäkligt lyckad afterwork där jag spar på detaljerna. Vi hade iallafall trevligt minst sagt. OJOJOJ på Medis är toppen nu när man sakta men säkert vill klirra i glasen på en utesevering.
Som sagt.. livet går upp och ner just nu. Det kommer små smällar, jag försöker vända situationen och lyckas. Vad jag saknar just nu är någon att hålla kär. Jag menar inte förhållande.. kanske mer någon som bryr sig.. ringer efter jobbet och är intresserad av hur min dag varit.. någon att få hålla i handen och dela kudde med när det behövs.

Annars är jag posetiv, som jag fick lära mig på Mia Törnbloms föreläsning som jag och tjejerna var på i Tisdags. Nä, nu över till något helt annat. Jag ska fixa läpparna i veckan. Jag vill på Måndag så får se imorgon med Dr. Botox om han har tid;)

SPY BAR IMORGON MED TJEJERNA, DET ÄR JAG VÄRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0