Hemma i Stockholm !

En natt på bussen från Oslo hem till Stockholm tog 7,5timme. Börjar bli van.. kunde sova ovanligt bra faktiskt. Möttes i dörren av en kramig mamma som hade bakat gott bröd till frukost. Hon fick sin födelsedagspresent av mig och vi hann med en update innan hon skulle till jobbet. Idag ska det kramas på tjejerna! YEY!

Igår var jag i Oslo med Stians familj och shoppade. Super mysig dag och när jag kom hem fick jag en överraskning:D en snygg skinnkalender! Det ska bli så kul att få börja skriva in mitt nya jobb med tider osv.

Idag blir det stan med Moa och Ellan, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mom

Kärlek <3

2010-10-29 @ 12:47:53
Postat av: Anonym

jätte kul att du börjat upptadera din blogg mycket bättre, och lägger in bilder osv. :) Men fortfarande är den svår att förstå du förklarar ingenting.. helt plötsligt är du i norge ?!?! haha förstår du? träffade du han i cypern?

2010-10-29 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0