Udesen Denmark design

Här i Norge har dom en hel del inredningsbutiker med ungefär samma typ av saker i den här härliga vita, romantiska och lite lantligt/modernt - jag älskar det! och har svårt att hålla fingrarna i styr. Igår fick den stora kronan till vänster följa med mig hem. Alla saker på bilderna är från ett Danskt inredningsmärke som heter "Udesen Denmark". Har fått tillåtelse att inreda med det jag vill bara det är snyggt så jag gör det sakta med säkert så han inte får en chock;)        

HA! ser ni hur ljusen matchar med nya numret av Cosmopolitan? "inte genomtänkt..."


Min favorit hörna i hallen.

Nu ska jag fixa mig, om 1 tim blir jag hämtad och ska iväg till Gamle byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0