Från skog till Stockholm

Hemmet städat efter lördagens förfest. Satt igång tvättmaskinen och diskmaskinen, vuxenpoints?

Vaknade imorse av att han smörjde in mina fötter med Aloe Vera:P haha sämra kan man ju väckas..
Nu är jag nyduschad och har nyfixade naglar som jag gjorde i förra veckan och även nyfilade fötter som jag fick iordning gjorde igår av ett proffs;) jag känner mig så ny. Snodde killens ansiktsmask som gör susen, bra att ha någon med mer ansiktsprodukter än en själv. Bokade en hembiljett till Stockholm med buss på Torsdag kl 23.00.. skönt att sova hela resan. Ska bli mysigt att krama på mina tjejer igen, fira min födelsedag med släkten och familj.

Nu ska jag göra kaffe och äta natutgodis, mumma.. I eftermiddag ska vi ut och fiska med båten. Helt fantstisk natur så man blir målös men måste erkänna att det kommer bli jätte skönt med lite ombyte på tors.. att bara sitta och snacka strunt med ett glas vin i stan och titta på människor, stanna till stägning på white room och småshoppa lite nytt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0