GOD MORGON !



God morgon på er!

Igår skulle blivit utgång men slutade med att mitt dåliga humör och skitinställning tog över och jag bytte partyoutfiten till mjukis och vinet mot pepsi. Otaggad tjej, jo tack. Idag är det söndag och det menas att Oslos gator står still. Söndagsångest. Morsdag. Mamma förövrigt är så söt. Skaffat sin dotter en vit minilaptop som kommer hit om 7 dagar. Tack mamma!

Och hur står det till med mig? Jo, för att ni ska få en liten inblick i den här röran så kan jag förklara lite kort.

Jag bor numera i Oslo, flyttade hit för bara några få dagar sedan. Bodde tidigare med min pojkvän i Fredrikstad (ca1 tim fr Oslo) där hamnade jag för ca. 6 månader sen. Jag hade världens bästa jobb i Fredrikstad på Eurosko med ett guld gäng som jag sen blev tvungen att för lämna i med att vi flyttade isär. Dagen efter min sista arbetsdag på Eurosko hade jag fått nytt jobb här i Oslo på Skotøimagazinet. Och nu är jag här. Med nytt jobb, inneboende med fyra andra tjejer och en del oupplockade väskor som mest ger mig ångest men snart så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0