Another little babychild was born

Det är så mycket i ens liv ibland. Så mycket att man glömmer bort sig själv. Man blir nästan som avdomnad känslomässigt och vet inte om man är glad, ledsen, rädd, nervös, lycklig eller olycklig. Men mitt upp bland alla dessa avdomnade dagar så dyker det upp små överraskningar.

-Jag får skratta tills jag viker mig dubbelt av sånt som egentligen inte är kul (min humor det..)
-Får en stor varm kram av någon man tycker om och därav känna värme ända ner i magen
-Inte göra något alls och trivas otroligt jävla bra
-Sakna mamma, pappa, lillebror och tjejkompisarna väldigt mycket

De är så jag KÄNNER att jag lever.

Idag jobbade jag 11-19, sålde skor ihop med ett gäng söta tjejer. Vi fixade dagskassan och jag kände mig nöjd. Även fast det är lördagskväll är jag den enda som sitter ensam hemma. Hade ni mött mig för lite mer än 6månader sen hade jag varit partysugen, påklädd o klar samt redan vart inne på vinflaska 2 (nja kanske inte riktigt men ni fattar va jag menar..) Men nu sitter jag här. Märkligt vart livet tar en. Min livscoach sa att jag skulle träna på att trivas i mitt eget sällskap så det får bli min ursäkt för ikväll. Hon sa även massa annat nyttigt och jag mår rätt bra av när jag får välja mina egna beslut. Allt blir så mycket tryggare. Så ska jag fortsätta.

Min låt för ikväll blir denna nedan, ni kommer inte ångra er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0