Happiness?



Ska man va kvar här? Varför, varför inte? Kanske bra att göra något vettigt? Plugga? Vad isåfall? Hur länge? Flytta? Vart, hur när?

Inatt drömde jag om att jag helt plötsligt fått en bebbe i magen och att jag åkte luftballong. Den åkte i världens fart bland skyskrapor och störtade rakt ner i marken. Sjukt stressande. Det blev en trög start på dagen minst sagt.

Får ofta höra att jag är så stressad och lätt blir uttråkad.. suktar alltid efter något nytt.. något spännande och sånt som får mig att bli glad. Brukar oftast ske utan förvarning. Man bara råkar befinns sig mitt i det och kommer på sig själv att helt enkelt känna sig nöjd och lycklig. Oftast sker det med personer som man passar väldigt bra med, som får mig att bara vara jag, som bjuder på sig själv lika mycket som jag.. en person som inte är rädd för livet.. nyfiken.. äventyrslysten.. känslomänniska som gärna berättar sin livshistoria och innersta tankar. Lite djupt? jag vet. Andra tillfällen som får mig nöjd och lycklig är att ha de jag älskar runt omkring, att skratta så det blir svårt att sluta, akustiska tolkningar och mycket mer..

"Man måste ha tråkigt för att kunna ha kul" Njaa.. inte enig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0