dagens talang

Rubriken passar väldigt bra till mitt inlägg eftersom det är precis vad det kommer handla om.
ÅHH jag bara älskar hur en utav mina mest flitigt läsa bloggare sätter ord på känslor så att det inte känns mer än rätt, passande och perfekt. Orden faller sig på sin rätta plats och man förstår det hela precis som man känner. Händer ofta att jag känner igen mig och önskar att jag hade samma talang och känsla för att sätta ord på saker. Det är inte bara underhållande att läsa utan även riktigt vackert. Läs det själva så får ni se.

Emma heter hon, klicka här så hamnar ni bums på hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: E.

Åh vad du är fin, du gör mig så glad och du får mig att vilja skriva mer. Tack för att du är ett stöd och för att du lyste up min sena kväll. det finaste någon kan säga till mig är attd e an ta åt sig av mna texter, och jag tackar för at du kan relatera till dem.



Och ang helgen fina sötnos, så ska jag ut och på söndag ska jag gå på en konstutställning.

Vad ska d hitta på?

Puss.

2008-11-06 @ 23:06:08
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0