Sarisen bjöd på brunch




Idag blev jag bjuden på brunch hos Sara. Hon hade gjort massor gott! Nybakade scones, majskolvar, bär coctail, ägg mm..  MUMMA! Hon är en klippa den där damen. När vi väl reste på våra lata kroppar och tog oss ner till centrum fixade jag ihop Saras outfit, blev riktigt sommar snyggt med en tuch av både min egen stil och hennes.

För min del blev det en hårfärg och en almanacka. Kände att det behövdes nu när jag har ett antal viktiga datum att hålla reda på i huvudet. Redan imorgon kan jag bocka av en sak! Ska nämligen på intervju dom demonstratör för framför allt mat med annat också. Ska bli intressant.

Så exakt så här ser jag ut just nu. Snart ska färgen ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0