Sommarlov?

Kom och tänka på att det faktiskt är sommarlov nu. Känns bara inte riktigt som det eftersom jag aldrig fick något riktigt avslut på min gymnasietid. Jaja, sånt händer.

Idag gick dagen ut på attvara smakråd vid tapet val. Det är pappas rum som ska göras om och det är inte lätt av va smakråd åt pappa 40+ ska ni veta! Är den här för gubbig? Är det för tråkig? Kan man ha så? Inga blommor va?

(Den högra tepeten är en illusion av att vara skrynklig, ballt!)

Efter tapetkollen åkte vi för att hämta min bror. Jag försökte mig hand bandmedlems trummset, gick väl inge vidare. Har ingen taktkänsla.

Vi tog en sväng förbi landstället innan vi åkte hem och här har jag nu suttit och degat framför datorn. Har fixar tre fulla skivor med musik till Rhodos (EXAKT 1vecka kvar idag!)

En kopp te innan jag ska hoppa ner i sängen. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0