Vad är det för dag?

Ingen dygnsrytm alls. Vet inte vilken dag det är knappt.. Men vad spelar det för roll? Har man inge jobb 1,5v framöver så blir det lätt så.

Har sökt ett par jobb under dagen och ska snart göra mig iordning. Pappa och jag ska ta en sväng förbi restaurangen där jag jobbade förut och hämta ut min sista lön. Ikväll blir det ett glas vitt eller två med Moa på Högbergs eller något annat mysigt hak på söders gator.

Just det! Den 12 november är en dag att se fram emot.... TADAA! Reunionkryssningen är nämligen bokad och de jag mest ser fram emot är att få krama på Robin och Mikaela igen. Och för den som känner sig som ett frågeteckan nu kan jag tala om att reunion är till för det som jobbade tillsammans på Pacha/Toxic nere på Rhodos i somras. Självklart för alla andra chartervänner man lärde känna under tiden. Och om min magkänsla säger rätt kommer det bli en helt galet kryssning!


Kommentarer
Postat av: Victor

Tagga! Skutan ska sjunka!

2009-10-08 @ 19:11:12
URL: http://victor.grubblar.nu
Postat av: mikaela

heja! heja! det ska bli så jäkla kul att ses igen. kul att vi blev 4st tillslut i hytten :D fun fun fun!

2009-10-09 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0