Nu är det fredagsmys !

Jag fick tummen upp och en mätt kille.

Startade dagen med att titta på God morgen Norge som alltid och massor av gott till frukost. Vi var över till Nordy (Sverige) och storhandlade igårkväll, älskar att få gå omkring och handla och tänka till över veckans middagar medans Stian står och hänger över vagnen som ett uttråkat småbarn. Och därav får man behandla honom som ett. När jag inte längre orkar höra suckandet sneglar jag på inköpslistan och säger så snällt jag bara kan:

-"gubben, kan du va jätte söt och välja nya tandborstar till oss?"

Han försvinner på en gång och kommer skuttandes tillbaka efter en stund med fyra stycken och frågar

-"hm.. vilken tycker du är finast?"

Jag pekar på den rosa och han väljer den som han ska ha som såklart matchar till min. Vilken Man.

 

Idag har jag bakat bröd och när jag väl börjat kunde jag inte sluta så jag fortsatte... blev en sockerkaka också. Och allt slutade med en ihop pysslad 3-rätters middag till oss som stod klart när han kom hem och det va uppskattat och gott:) Nu ska vi till Storbyn och sen till kyrkogården och sätta blommor.

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0