Lets play with me?

Jävla snöväder! Det får mig på riktigt dåligt humör. Så jag har hållit mig inne och inte rört mig ur fläcken, bäst så. Åt frukost med Moa imorsse sedan har underhållit mig med ett nytt beroende, kan så mycket som säga att nörd-nivån på det här är högt. Väldigt högt. Om inte annat så får sig min hjärna något annat att klura på.. Betapet.se heter hemsidan, testa en gång själva så lär ni märka hur lätt det är att fastna. Säg till om du vill utmana mig! haha

Snart ska jag med pappa till södergator och kika julklapp. Ikväll blir det ännu ett restaurang besök men denna gång med farmor och pappa innan vi ska på julkonsert i Philadelphiakyrkan. Jag som helst vill bojkotta hela julen har gått med på att besöka kapellet på Karlbergslott för adventsmys, luciakonsert i Globen och nu detta ikväll... PUST.

Sugen på en omgång? Klicka HÄR.

En liten blick över vad jag släng på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0