Moulin Rouge baby!!



Gårdagens fest på Karlbergslott är nu ett minne blott, temat var "Moulin Rouge" vilket vi levde upp till. Och mina tjejer var snyggast av alla på hela stället!


(Erik ger en något dimmig blick när jag är framme med kameran i högsta hugg..) haha

Idag så här dagen efter mår man som man förtjänar efter en dimmig kväll och på tok för lite sömn men det är det värt. Ett sällskap vid min sida har gjort detta till en fruktansvärt bra dag trots allt. Ler lite inombords när jag tänker på det.

Ikväll är vi tre slitna själar som ska nörda oss med Alfapet och lussebullar här hemma hos mig, festligare Lördag blir det inte men skulle heller inte vilja göra något annat. Jag är lyckligt lottad som har världens bästa vänner runt om mig, ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: grillis

fy i fan va snygga vi är!

2009-12-16 @ 10:52:57
URL: http://whitet.blogg.se/
Postat av: Malin

självklart!

2009-12-20 @ 17:41:13
URL: http://malinsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0