Ni blir fler

Kul att se att statistiken blir högre, undrar lite vilka ni är som kikar er in. Om ni vill får ni gärna skriva namn, ålder eller va ni bor. Är kul att få veta vilka ni är också.

Musikalen va grym och en video kommer upp alldeles snart. När vi kom hem väntade semlor, chokladbollar och nagelack som Anki släpat dit. Alltid lika mysigt! Hann dekorera lite blommor på mina naglar och en tuff design till lilla Sara. Hon själv kallar det Ferrari-naglar hm.. bilden får avgöra (kommer upp imorgon). Välkomnade mig själv hem till Ellan som hennes inneboende ikväll. Vi klämde en smaklös Billypizza och sen lev det go natt för hennes del, inte min. Går bara inte att somna normalt nu för tiden. Undrar va som egentligen rör sig i min gärna ibland..

Föresten! För c.2 veckor sedan bestämde jag mig för att registrera mig i donationsregistret. Just bara för att OM det händer mig något vill jag kunna hjälpa någon annan att leva vidare. Det här va nog det enklaste valet jag gjort. Om du också är intresserad så kan du läsa mer här!

Kommentarer
Postat av: E.

Okej, har bott halvt om halvt i årsta jag med, det är fint. Lagom långt till allt :)

Puss.

2009-02-06 @ 12:56:48
URL: http://petite.nu
Postat av: Sara

Hej Malin! Jag heter Sara och läser din blogg nästan varje dag (förlåt för att jag inte läser VRAAAARJE dag, hihi). Jag är 18 och ett halvt år, precis som du va? Vi borde ju typ bli vänner :p hehe. Bor gör jag i Huddinge, ganska nära din skola, du får komma hem till mig nån dag om du vill. PUSS du är bääääst! Love ya ;D ;D ;D hehe pööözzzzsss

2009-02-06 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0