The winner takes it all

Gomorgon gomorgon!


Om 7 timmar går en aktion ut med mina drömskor, exakt va jag har letat efter! Är lite rädd att någon ska sno dom ifrån mig så jag inte hinner buda över. Visar sen vilka det är annars kanske någon av er klickar hem dom och det vill jag ju inte.

Men här är några av dom andra sakerna som jag förmodligen kommer vinna hem..


Satte precis på "Madonna - Music" högt, den får en på bra humör. Kanske ska försöka mig på en "dagens" vilket inte är min starka sida tyvärr. Kommer dra med mig kameran eftersom jag ändå ska fota Sara under sminkningen. Nu ska jag ta en dusch och vid 14 ska jag möta upp Ellan, 12 blev lite väl tidigt för min del. Föresten, det är kul att se att ni läsare bara blir fler och fler. Ha en bra dag!


(Utanför mitt fönster. Vem blir inte glad av att det börjar kännas som vår?)

Kommentarer
Postat av: E.

Yes! Jag jobbar dock samtidigt... Först blir det mys hos henne sedan en sväng till cafét sedan village. Dudå? vem fyller :)?

Puss.

2009-02-18 @ 13:48:48
URL: http://petite.nu
Postat av: Sarah.

okej, den var verkligen skit snygg !

och ja, absolut värt det för att vara helt i skinn!

den är brun va? :)



kram

2009-02-18 @ 15:02:19
URL: http://sarahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0