Ont i fötterna.

Idag blev det 15 timmar jobb, inte så dåligt. Känner mig riktigt stolt över mig själv som lyckats lära mig så mycket nytt. Har hamnat i ett skönt gäng med bara tjejer som är trevliga, sociala och härliga. Kunde inte haft det bättre. Min smärta i fötterna ska vi inte tala om och hur mycker jag ätit idag.. Kan sammanfatta det hela som en otroligt rolig dag rakt igenom!


Eftersom jag arbetar i cafe-tältet framför scen ser/hör man allt som händer där uppe. Ibland riktigt bra musik som tål att höras. Men för det mesta sommar musik som man blir på bra humör av.


Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta sitter aldrig fel..


Moa stod i tobak tältet och uppmanade till att rökning är bra. (Skämt o sido)

Nu är det verkligen gonatt för min del. Imorgon börjar jag klockan 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0