Jag, självaste Superwoman?

Jag måste vinna pris i världens rastlösaste människa samtidigt som jag kan sova och lata mig hur länge som helst så fort jag känner för det. Pappa kallade mig senast nu ikväll för "galen, på riktigt" pga att jag blir rastlös så fort jag kommit innanför dörren. Jaja..

Fredagens halloweenfest på Karlbergslott va super, lördagen va jag med mamma hos tatueraren.. ellan sov i somnade i soffan på salongen och jag nickade till lite då och då sittandes på en pall. Så fort jag kom hem sov jag sedan 15 tim sträck.. är tydligen ingen superwoman trots allt.. Söndagen och idag måndag har spenderats på Karlberg med dåliga filmer men trevligt sällskap. Grabbar i uniformer, skäggstubb och vapen - oh ja! haha

Balen på Karlbergslott 26/9 gör mig på gott humör. Inte många som får chansen att gå på en riktig bal på ett slott. En upplevelse och minne för livet.

Sofia & Jag

Dans på slottet

Nu ska jag sussa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0