Uppsala by day

1timme senare och jag är på hemmaplan igen efter att ha tagit tåget från Uppsala. Gårdagen bjöd på rose, nattliga promenader genom stan och film. Dagen har bestått av att kika herrkläder i KING, nörda oss framför våra datorer och att se svettiga pojkar köra gärnet på en innebandyträning. Tror att mina öron måste vila och låta en hel del sjunka in efter att fått höra den ena rövarhistorian efter den andra. Killar killer.. Avslutade med en sväng på kinabuffe innan det var dags för mig att runda av och åka tillbaka till Stockholm.

Levande bevis på att vad lite råfisk kan göra med en "man" i sina bästa år.

Va hos denna man vid namn Lill-John som jag blev inneboende hos över en dag. Och vad namnet står för får ni göra er egen uppfattning om. Låt det helt enkelt tala för sig själv..


Nu ska jag möta upp Moa och åka hem till Sara. Att få skeda med två utav sina bästa vänner är heller inte fy skam.. Oh nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0