I just live my life

Egentligen har jag fööör mycket att dela med mig av till er så jag knappt vet vart jag ska börja.
Dagarna bara rinner iväg och jag är minst sagt sysselsatt nästan jämt. Om jag inte är med arbetskamrater och åker rullstol på Sveavägen.. så är jag på invigning av Taco Bar med tjejerna eller kanske vaknar upp med en lätt hjärnskakning dagen efter. Ja ni kanske fattar..

Men dagen till ära har jag varit och småshoppat med mamma o lillebror.

Fikapause på Naked Juice Bar. Smoothie i smaken Coco Sunshine - mumma!


Mamma och lillebror


Jag höll mig undan när det var dags för inköp av middagsmat. Chinos och jeansjacka blev det idag, tack gode gud för att det börjar bli vår!

Ikväll ska jag ut med tjejerna..

Kommentarer
Postat av: jenny

Jättefin bild på mamma och brorsan!! Kram från mig!"!!

2010-04-18 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0