Ta ett djupt andetag


Magnus Weideskog - "20 år"

Är det bara jag eller fungerar en film som sömnmedel för er också? Jag var så pass ocharmig att jag somnade på mitt sällskaps axel med en stor snarkning.. jaja.. Men hur skönt är det inte att få somna på någons axel och känna denne persons andetag?

Idag har har jag varit med mina tjejer på John Chris cafe sedan åkte vi till Katta och badade jacuzzi. Jag lutade huvudet på kanten och tittade upp på den stjärnklara himlen.. så slutade med att vi låg där och disskuterade stjärnor, rymden och livet och kom inte fram till någon vettigt alls så därför passar låten ovan ganska bra.

Imorgon blir det tatueraren och nya naglar med Jenny. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0