3v i Norge

Jag hade en riktigt lyckad helg!
Förfesten hemma hos Nina var jättekul och vi spelade Mario cart wii vilket visade sig inte vara min starka sida. Vissa undara hur jag klarar av att vara här i Norge men vet ni?! jag har det hur bra och skönt som helst! Lugn och ro när jag ska plugga, en allt för gosig vovve i knät, jag får pyssla i hemmet, bestämma all mat som lagas, handla vilken mat jag vill och hitta på roliga saker när som helst. Igår va vi och golfade och jag hade dålig inställning men vem var det som stog där med en klubba och fick iväg ett par bollar ganska bra...? enligt mig.

Stockholmstjej bland gäddor och med ofixade naglar... hmja, men imorgon har jag tid på salongen kl12;) men idag blir det ut och fiska gädda med båt.


Inte så lätt att plugga när man har den här snuttfisen i knät..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min bloppis :)

2010-09-05 @ 19:08:45
URL: http://ewica.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud vad söt hund! :)

2010-09-11 @ 14:38:51
URL: http://babylollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0