Söndagspepp istället för depp

HEJ Å HÅ KAMELTÅ!
Ligger här med en skål överkokta nudlar på magen och känner mig minst lika snuskig som nudlarna smakade. Lyssnar på Norah Jones och det är Söndagsdepp i luften... för vissa! Men inte för mig! Idag är bord bokat på Hard Rock Cafe med mina tjejer där vi ska äta gott och dricka dum-shots(!) OM jag är taggad. Efter väntar Cafe Opera Coctailcamp. Men innan ska jag hämta ut ett paket från Nelly och knåpa ihop en outfit för kvällen, kanske bjuder på en bild senare.


Jag börjar skrämma mig själv känner jag. Tror jag börjar bli förvirrad eller så är jag bara allmänt slarvig.. Jag hade nämligen laddat inför att gå på Vintage mässan IDAG. Frågat om folk ville följa med.. planerat.. osv.. MEN JAG HAR KOLLAT EN HEL MÅNAD FEL! Suck..


ALL IN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0