Svart på en kvart

Nu har jag legat och snoozat på tok för länge.. Ska iväg till Wellness salongen på Kungsholmen och bli svart på en kvart. Ska ge min vinterbleka kropp en rejäl skönhetsbehandling, det borde alla göra ibland. Kanske ska köra en före-efter bild den här gången..

klicka HÄR för att kika in hemsidan.

Tjingeling!


lina om Min älskade Marc:
vart kan man köpa sånna armband? dom är såååååååå snygga! :D

Svar: Jag köper mina Marc Jacobs armband på Tradera. Där är det fritt fram att leta bland olika storlekar och varierande budskap i texten. Kostar max 300:-

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Snygga! :)

2010-02-04 @ 16:43:20
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0