Tips på roliga men ovettiga saker..

.. att göra ISTÄLLET för något tråkigt. Som i mitt fall nu var att betala räkningar.
(Detta är ingen reklam på något sätt utan hemsidor jag valt att länka helt själv)

-Om pengarna på mobilen börjar ta slut.. Bli gratis medlem på gratissms.se och skicka fria sms.

-Läsa nyhetsbrevet från Sofies mode.. Där man hittar både en tävling till NY, spela kändis mahjong och vardagslyx till budgetpris.

-Kika H&Ms nyhetesbrev som damp ner i brevlådan idag.. Där de erbjuder 5 nr av ELLE eller Cafe för ynka 99:-

-Klicka sig in på thevoice.se eller nrj.se.. För att kolla in något nytt till spotifylistan.

Nu börjar jag bli fit for fight igen efter en rejäl släng av magsjuka. Var mer eller mindre nära döden där för en stund. Tog ledigt från jobbet idag och låg och vilade ända fram till eftermiddagen så jag blev skjutsad hem till min bästa tjejkompis som fyller 21år idag, kan man inte missa.

Blev till och med skjutsad hem igen.. -14 och SL som är helt ur funktion är något jag börjar ledsna på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0